Fjärilsprodukter

Föreningen har tagit fram flera fjärilsprodukter till försäljning. De senaste tillskotten passar bäst i köket där de både pryder sin plats och sprider kunskap om EB: en kökshandduk och en disktrasa. Motivet på kökshandduken är detsamma som på vår populära tygkasse: Malin Ekungers ordfjäril som beskriver hur det är att leva med EB. Malin sitter i styrelsen och är dessutom redaktör för Debrabladet.

I samband med EB Awareness Week i oktober 2018 lanserades en ny fjärilsprodukt: en reflex med vår logga. Reflexen har formen av ett moln som får symbolisera hur viktigt det är med mjuka former för den som har EB. Se till att du syns när du är ute i mörker – bär reflex!

Överskottet från försäljningen av fjärilsprodukterna går till forskning och till föreningens arbete.

Hur köper jag fjärilsprodukter?

Du gör din beställning genom att mejla till ebfjarilar@gmail.com.

Vi behöver veta:

• vilka produkter du vill beställa
  • önskat antal av respektive produkt
  • ditt namn och din postadress.

Instruktioner kring betalning får du via mejl när vi har tagit emot din beställning. Kostnad för porto tillkommer.

Var skulle du vilja se DEBRA-loggan?

Har du ett förslag på en ny fjärilsprodukt? Mejla i så fall någon av oss i styrelsen. Kravet är att det ska vara enkelt att skicka varan med post – den får alltså inte vara för stor, tung och skrymmande.